فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

کشف و متلاشی نمودن باند سرقت پلاک خودرو در اسلام آبادغرب/ کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر

کد خبر: 293345
|
12:06 - 1394/06/15
نسخه چاپی
کشف و متلاشی نمودن باند سرقت پلاک خودرو در اسلام آبادغرب/ کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و دستگیری و متلاشی نمودن یک باند سرقت پلاک خودرو در اسلام آبادغرب خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا  در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: شب گذشته با عملیات پلیس مواد مخدر شهرستان اسلام آبادغرب مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر شیشه، هروئین و تریاک از یکی از خرده فروشان معروف و سابقه دار در محله سنگ معدن اسلام آبادغرب کشف و ضبط گردیده است.

 

وی افزود: این شخص سابقه دار که با نصب دوربین مدار بسته و استتار منزل قصد داشت به دور از چشم پلیس به اعمال مجرمانه خود ادامه دهد، با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان و با یک عملیات تاکتیکی در دام پلیس شهرستان افتاده  و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از وی کشف گردید.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین از کشف و متلاشی نمودن یک باند سرقت پلاک خودرو در اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: پس از تحقیقات انجام شده و بازجویی فنی از دستگیر شدگان توسط پلیس آگاهی شهرستان مشخص گردید که این یک باند با سرقت پلاک خودرو های مردم برای اعمال مجرمانه ، خصوصا" سرقت بر روی خودرو های خود نصب می کردند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا گفت: سرکرده این باند و اعضای آن همگی شناسایی و دستگیر شده و پس از تحویل به مقامات قضایی شهرستان با قرار بازداشت روانه زندان شده اند.

 

سرتیپ نیا ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس، گفت: نیروهای زحمت کش انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ، با تلاش شبانه روزی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا امنیت، رفاه و آسایش مردم فراهم گردد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد