کیانی خبر داد:

بهره مندی 951 دانش آموز از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد اسلام آبادغرب /ارائه آموزشهاي رایگان فنی و حرفه ای به مددجویان

کد خبر: 293344
|
11:08 - 1394/06/15
نسخه چاپی
بهره مندی 951 دانش آموز از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد اسلام آبادغرب /ارائه آموزشهاي رایگان فنی و حرفه ای به مددجویان
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره )شهرستان اسلام آباد غرب از بهره مندی 951 دانش آموز در این شهرستان از ادامه خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد طی سال 1394 خبر داد .

سعید کیانی  در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر،  با بیان اینکه ارزش خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه شده به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این مدیریت در سال گذشته بالغ بر 4 میلیاردو    400 میلیون ریال بوده است ، گفت: خدمات فرهنگی و آموزشی در سرفصل های کمک هزینه تحصیلی ، تقویت بنیه درسی ،  مدارس فنی و حرفه ای ، کلاس کنکور، مدارس بزرگسالان، نخبگان تحصیلی ، ورزشی و قرآنی، کانون های اوقات فراغت و پیروان ولایت ، اردوها و خوابگاه دانش آموزی به فرزندان مددجوی تحت حمایت ارائه گردیده است .

 

وی افزود : علاوه به خدمات اشاره شده ، ارائه خدمات دانشجویی به دانشجویان و طلاب ، مشاوره و آموزش خانواده های تحت حمایت از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی می باشد .

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه،  امور فرهنگی و آموزشی از محورهای اساسی فعالیتهای کمیته امداد به شمار می رود که در این راستا کمیته امداد رسالت مهمی را بر عهده دارد، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 240  مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب از آموزشهاي رایگان کوتاه مدت و بلند مدت فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

 

سعید کیانی  با بیان اینکه این آموزش ها در سرفصل های بلندمدت، کوتاه مدت، استادشاگردی به مددجویان ارائه شده افزود: خياطي ، رايانه ، نرم افزار کامپیوتر ،  تابلو فرش ، قالي بافي ،گليم بافي  و دامپروري از اصلی ترین آموزش های فنی ارائه شده به مددجویان اسلام آبادی بوده است.

 

کیانی یادآور شد: همچنین طی سال گذشته  67  دانش آموز شاغل به تحصیل در مقطع متوسطه دوم از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند و طی مدت مذکور بالغ بر  610  میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی در راستای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان اسلام آبادي هزینه شده است .

 

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 5   فرزند ذكور خانوارهاي تحت حمايت كميته امداد شهرستان اسلام آباد غرب از خدمت مقدس سربازي معاف شدند.

 

سعید کیانی  با بيان اينكه معافيت فرزندان ذكور خانوارهاي تحت حمايت موجب توانمندي اين خانوارها مي شود افزود: معافيت اين فرزندان بسترلازم را جهت كمك به تامين معاش و توانمندي اقتصادی خانوارهاي آنان را فراهم مي سازد.

 


مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اسلام آباد غرب  در پایان يادآور شد: طی هماهنگی با دستگاه های مربوطه بيش از 50  فرزند ذکور مددجو در اين شهرستان جهت انجام خدمت وظيفه سربازي به نزديكترين محل سكونت منتقل شدند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد