نظرات و انتقادات شهروندان از مسئولین در حاشیه اخبار هفته دولت/

دلایـــل عقــــب ماندگــــی اسلام آبادغرب از دیرباز تاکنـون +تلنگری به افتتاح کنندگان طرح های هفته دولت در شهرستان

کد خبر: 293314
|
10:11 - 1394/06/10
نسخه چاپی
دلایـــل عقــــب ماندگــــی اسلام آبادغرب از دیرباز تاکنـون +تلنگری به افتتاح کنندگان طرح های هفته دولت در شهرستان
اسلام آبادخبر: چند تن از مخاطبین پایگاه خبری اسلام آبادخبر نظرات ارزشمندی را ارسال نموده اند که جهت اطلاع مردم و مسئولین شهرستان انتشار می یابد.

به گزارشاسلام آبادخبر، به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس و جمعی از مسئولین محلی شهرستان طرح ها و پروژه های متنوعی در سطح شهرستان اسلام آبادغرب  افتتاح، بهره برداری یا کلنگ زنی گردید که بازتاب های مختلفی در اذهان عمومی داشته است.

 

یکی از مخاطببن  با بیان اینکه طرح های نسبتا" خوبی در بخش دولتی ، خصوصی، تعاونی و خودکفایی افتتاح شده، خطاب به مسئولین گفته؛ ظرفیت و استحقاق مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب خیلی بیشتر از اینهاست و از مسئولین خواسته که تلاش بیشتری بنمایند و توان بیشتری بگذارند تا  تحقق پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب سرعت بیشتری به خود گرفته و التیامی بر درد کهنه بیکاری جوانان شهرستان باشد.

 

مخاطب دیگری پیام پرمعنایی فرستاده که قابل تأمل است: کار جدید نمی خواهیم شما مسئولین به فکر حفظ پرژه های قبلی احداث شده باشید و از آنها حمایت کنید تا ورشکست نشوند و به تعطیلی نیانجامند.

 

ایشان در بخش دیگری از پیامش به چندین شرکت تولیدی و مجموعه خدماتی در شهرستان اسلام آبادغرب اشاره نموده است که از اول سال 94 طرح تعدیل نیرو داده اند و روز به روز وضعیت آنها بدتر می شود.

 

این همشهری گرانقدر در ادامه ذکر نموده؛ هرچند که ما مجبوریم سندهای مالی، سفته، امانت نامه و قرارداد سفید امضاء کنیم و خبری از عیدی پاداش، کارانه، حق اولاد، خواروبار و ... نیست و بخاطر جمعیت زیاد جوانان بیکار و حفظ کار با نصف حقوق پایه اداره کار کار می کنیم، اما باز حداقل اش این است که لقمه نان بخور و نمیری داریم و دوست داریم این مجموعه های اشتغال پیشرفت و توسعه پیدا کنند تا جوانان بیکار دیگری هم همانند ما این حداقل را داشته باشند و بسیارند جوانان بیکار زیادی که بخاطر نداشتن شغل و درآمد با وجود بالا رفتن سن هنوز ازداج نکرده اند و این مصیبت بزرگی برای منطقه ماست چون دختران و پسران پاکدامن  و خانواده های زیادی را افسرده کرده است.

 

یک مخاطب ارجمند دیگر در ذیل تصاویر مسئولین افتتاح کننده طرح های هفته دولت، ایشان را خطاب قرار داده و گفته به فکر جوانان این شهر و بیکاری و فقر مردم باشید، چند صباحی دیگر انتخابات است و دوباره  دست بوسی مردم و حرفهای صدمن یک غاز و وعده های سرخرمن!

 

گفتنی است یک مخاطب دیگر در پیام ارسالی خود 6 مورد از دلایـــل عقــــب ماندگــــی شهرستـــان اسلام آبادغرب را این چنین ذکر نموده: ( ضمن پوزش از این مخاطب گرانقدر اسامی شخصیت ها و ایلات و طوایف جهت جلوگیری از اشاعه اهانت و سوء استفاده معاندین حذف گردیده است)

 

دلایـــل عقــــب ماندگــــی شهرستـــان اسلام آباد از دیرباز تاکنـون : 1. ایل بازی توسط نمایندگان و توجه زیاد نماینده به حلقه تنگ اطرافیان خــود . 2. نداشتن ســواد مهندسی و عمــرانی نماینده و فقط حضور درمجلس و قیل وقال نظریه های بین الملی بی فایده. 3. تفــرقه افکنــی بین مردم توسط برخی نمایندگان قبلی 4. عدم پیگیری خواست مردم توسط نمایندگان قبلی . 5. سر کـــار گذاشتن مردم صادق و بی ادعای اسلام آباد. 6. خود را نخبه نامیدن وهزار کار دیگر...

 

به گزارش خبرنگاراسلام آبادخبر، یکی از کارهای خوبی که توسط فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب در هفته دولت انجام گردید، برگزاری جلسه دیدار مردم با مسئولین در مسجد صاحب زمان(عج) شهرستانی بوده که تاکنون خبر آن توسط فرمانداری انتشار نیافته و در این جلسه نیز از خبرنگاران دعوت نشده است.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از مسئولین خواستار تداوم این جلسات دیدار های مردمی و پرسش و پاسخ با حضور مسئولین برای رفع سریع مشکلات مردم شده است.

 

گفتنی است در این جلسه برخی از مردم حاضر در جلسه مشکلاتی را مطرح نموده اند که از اهم آنها می توان، در خواست رفع مشکل بیکاری، رفع مشکل اسناد مالکیتی خانه های شهرک ولیعصر، کمبود روشنایی در معابر شهر، رفع مشکل جاده و راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد و کاهش فشار آب واحدهای این شهرک، وجود مشاغل مزاحم خرید و فروش ضایعات در خیابانهای شهراسلام آبادغرب، پارک و تردد آزادانه خودروهای دیزلی سنگین در شهر و ... را نام برد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها