فرمانده انتظامی اسلام‌ آباد غرب :

افزایش 53 درصدی کشفیات مواد مخدر در اسلام‌آباد غرب / دومین شهر امن استان

کد خبر: 293249
|
15:53 - 1394/05/22
نسخه چاپی
افزایش 53 درصدی کشفیات مواد مخدر در اسلام‌آباد غرب / دومین شهر امن استان
اسلام آبادخبر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: کشفیات مواد مخدر در اسلام‌آباد غرب از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در نشست خبری که در محل سالن جلسات ستاد نیروی شهرستان برگزار شد، ضمن تجلیل از خبرنگاران  به سوالات تنی چند از خبرنگاران پاسخ گفت.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه شهرستان اسلام‌آباد غرب از نظر امنیتی در استان در جایگاه دوم قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده از ابتدای سال تا‌‌کنون مجموع جرایم 24 گانه در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد کاهش وقوع داشته است.

 

سرهنگ سرتیپ نیا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون موردی از جرایم خشن گزارش نشده است، افزود: در زمینه کشفیات کالای قاچاق از جمله سوخت، سلاح‌های شکاری و غیر‌‌شکاری و مشروبات الکلی در طول این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100‌‌ در‌‌صد کشفیات انجام شده است.

 

وی با‌ بیان اینکه تعداد تماس‌‌های مردمی با 110 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است، گفت: بیشتر تماس‌‌ها از جانب مردم به دلیل نزاع و درگیری‌‌ است و سایر موارد نیز در زمینه راهنمایی و مشاوره هستند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اینکه دلیل اصلی تصادفات عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی است، افزود: میزان تصادفات درون شهری از ابتدای سال تا‌‌کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش یافته است.

 

 وی با بیان اینکه در مجموع کل جرایم مربوط به سرقت 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش وقوع داشته است.، گفت: کشفیات سرقت منزل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 82 درصد افزایش و کشفیات سرقت مغازه نیز 100 در‌‌صد افزایش یافته است.

 

سرهنگ سرتیپ‌نیا با بیان اینکه میزان وقوع سرقت احشام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: وقوع سرقت در اماکن خصوصی 63 درصد و اماکن دولتی 50 درصد نسبت به سال گذشته کاهش وقوع نشان داده است.

 

وی افزود: در طول این مدت میزان وقوع سرقت در زمینه خودرو 29 درصد، موتور سیکلت 73 درصد و سرقت مربوط به وسایل داخلی خودرو‌‌ها 44 درصد کاهش وقوع گزارش شده است.

 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در مورد ساخت کلانتری در محله شرف آباد شهرستان اظهار گلایه کرد و گفت : مکانی که انتخاب شده مناسب نیست و در آینده به دلیل بعد مسافت مشکل ساز خواهد شد و اینکه چرا  نقطه ای(محله شهریارشهر) که ما جهت احداث کلانتری معرفی کردیم مورد موافقت قرار نگرفت جای بسی تاسف دارد.


سرتیپ نیا در بیان معضل معتادین هم گفت : بارها به مسئولین گفته ام که اگر یک مکان برای اسکان افراد معتاد در نظر بگیرند ظرف مدت 72ساعت تمامی آنها را جمع آوری و تحویل خواهم داد ولی متاسفانه کسی خود را مسئول نمی داند.
 

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها