به مناسبت روز خبرنگار/

مراسم تجلیل از خبرنگاران در اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 293242
|
18:52 - 1394/05/18
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از خبرنگاران در اسلام آباد غرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: به مناسبت روز خبرنگار ویژه برنامه ای در محل تالار غدیر شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مسئولین و خبرنگاران برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در شامگاه 17 مرداد ماه و به مناسبت روز خبرنگار ویژه برنامه ای در محل تالار غدیر شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مسئولین و خبرنگاران برگزار گردید.

 

در این مراسم که نماینده ی مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاونین و تعدادی از مدیران شهرستان نیز حضور داشتند، مسعود قنبری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار و اشاره به زندگی شهید محمود صارمی، خبرنگاری را شغلی پر مخاطره اما سرشار از تعهد و احساس مسئولیت خواند.

 

 

قنبری گزارشی نیز از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ساماندهی و مدیریت حوزه ی رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان به حضار ارائه داد.

 

در ادامه فرماندار اسلام آباد غرب با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه در راستای ایجاد مدنیت و قانونمداری و توسعه و شکل دادن درست به افکار عمومی و تلطیف جامعه، دوری از خشونت و ...مهم قلمداد کرد.

 

 

پس از آن دکتر جلیلیان نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار، فضای رسانه ای اسلام آباد را فضایی ویژه و متفاوت و فعال دانست و از خبرنگاران خواست استقلال خود را حفظ کرده و در مسیر نقد سالم و سازنده حرکت نمایند.

 

در ادامه وحید پرندین و امیر سعید جلیلیان و میلاد ارشادی به نمایندگی از خبرنگاران به بیان دیدگاهها و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

  در پایان این مراسم نیز با اهداء تندیس ویژه و لوح تقدیر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز کارت های هدیه از طرف نماینده ی مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

 

از دیگر بخش های برنامه شعر خوانی و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه چهار گاه بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها