کیانی خبر داد:

جذب 533 حامی جدید جهت حمایت از ایتام اسلام آبادغرب/کمک بيش از 910 ميليون ريالی نيکوکاران به ايتام و خانوارهاي محسنين

کد خبر: 293185
|
10:50 - 1394/05/06
نسخه چاپی
جذب 533 حامی جدید جهت حمایت از ایتام اسلام آبادغرب/کمک بيش از 910   ميليون ريالی نيکوکاران به ايتام و خانوارهاي محسنين
اسلام آباد خبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب گفت: از ابتداي سالجاري تا پایان تیر ماه ، حاميان نيکوکار بيش از 910 ميليون و 203 هزار ريال به ايتام و خانوارهاي محسنين تحت حمايت کميته امداد اين شهرستان مساعدت کردند.

سعید کیانی در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر با اشاره به اینکه سنت حسنه اکرام ایتام در قرآن کریم بسیار مورد تاکید قرار گرفته است ، اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان امسال 533  حامی جدید حمایت از ایتام شهرستان اسلام آباد غرب  را برعهده گرفتند.

 

وی افزود: حاميان مذکور حمایت از 571   یتیم و خانوار محسنين در شهرستان اسلام آباد غرب  را برعهده گرفته و متعهد شده اند ماهیانه مبلغی جهت رفع مشکلات روزمره به این ایتام و خانوارها مساعدت کنند.

 

کیانی با بیان اینکه اکثر این خیرین نیک اندیش در استان تهران جذب شده اند ، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه خدمات گسترده ای در زمینه های مختلف در دستور کار داشته که در واقع به عنوان پل ارتباطی بین حامیان و ایتام عمل می کند .

 

وی طرح اكرام ايتام را از طرح هاي بسيار موفق كميته امداد برشمرد و خاطر نشان كرد: حامیان بنا بر تعهد ماهیانه به طور میانگین 300 هزار ریال به ایتام و خانوارهای نیازمند محسنین اهدا می کنند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه مردم خیر این شهرستان  در سال گذشته 70 میلیون ریال زکات فطره پرداخت کردند، گفت: در روز عید سعید فطر امسال بالغ بر 120 میلیون ریال زکات فطره از مردم روزه دار و مومن شهرستان اسلام آباد غرب جمع آوری شده است.

 

سعید کیانی  با بیان اینکه جهت جمع آوری این میزان زکات پایگاه های ثابت و سیار در مسیر نماز عید سعید فطر این شهرستان تعبیه شده بود ،  افزود: زکات فطره مردم خداجوی شهرستان اسلام آباد غرب  در همان روز عید نیز در بین نیاز مندان و مددجویان تحت حمایت در این شهرستان توزیع شده است.

 

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان اسلام آباد غرب  در پایان تاکید کرد: کمیته امداد آماده دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی خیرین نیک اندیش است.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها