امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب:

منویات رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای فصل الخطاب خواهد بود/برخی ها نقش مردم شهید پرور اسلام آبادغرب را در عملیات مرصاد کمرنگ نشان دادند

کد خبر: 293170
|
15:21 - 1394/05/02
نسخه چاپی
منویات رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای فصل الخطاب خواهد بود/برخی ها نقش مردم شهید پرور اسلام آبادغرب را در عملیات مرصاد کمرنگ نشان دادند
اسلام آبادخبر: امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب گفت: دشمنان انقلاب فکر می کردند که بعد از 8 سال جنگ مردم از انقلاب خسته شده اند و منافقین را همراهی می کنند اما مبارزه و مقاومت مردم خیال خام آنها را باطل کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام آیت عزیزی امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در پنجم مرداد 1367 اظهار داشت: مناقین  و اربابشان با تصور های غلطی که داشتند، قول داده بودند که 3 روزه تهران را تصرف کنند.

 

وی افزود: دشمنان انقلاب فکر می کردند که بعد از 8 سال جنگ مردم از انقلاب خسته شده اند و منافقین را همراهی می کنند اما مبارزه و مقاومت مردم خیال خام آنها را باطل کرد و بعد از عملیات مرصاد مشخص شد که آنها چه اداوات جنگی و تجهیزات پیشرفته ای در اختیار داشتند که به لطف خدا در کمینگاه مرصاد خوار و ذلیل شدند.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب گفت: جای گلایه از برخی مسئولین هست که نقش مردم شهید پرور اسلام آبادغرب را کمرنگ نشان دادند که در عملیات مرصاد شهدای بلند مرتبه ای را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

 

وی تصریح کرد: مسئولین رده بالا باید بدانند که صندلیهایی را که روی آن نشسته اند از قطره قطره خون شهدا درست شده است.

 

خطیب جمعه این هفته خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب با اشاره به جمع بندی مذاکرات هسته ای و تلاش عده ای از احزاب مختلف برای مصادره این تغییردر سیاست خارجی نظام، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای فصل الخطاب خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مذاکره با یک نفر هم سخت است چه برسد به 6 قدرت بزرگ دنیا ، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ تیم مذاکره کننده زحمت کشیدند و آنها فرزندان انقلاب هستند، و اگر این جمع بندی مذاکرات را پیروزی قلمداد کنیم حاصل مقاومت مردم، هدایت پیامبرگونه رهبری و همچنین تلاش دولت های گذشته است که غربیها حاضر شدند برخی از شرایط ما را بپذیرند.

 

حجت الاسلام عزیزی ضمن دعوت مومنین به انفاق مال، بیان داشت: مومنین زکات و خمس واجب را بدهند تا فردای قیامت گرفتار نشوند و انشاءالله تا دست شان در دنیا باز است برای آخرت خود کاری بکنند.

 

وی افزود: اگر از جمعیت شهرستان اسلام آبادغرب حداقل 10 هزار نفر که قشر کارمند، حقوق بگیر و دارای شغل هستند، برنامه ریزی کنند و ماهیانه حداقل 20 هزار تومان انفاق مستحب بکنند و به نیازمندان کمک کنند فقر از این شهر ریشه کن خواهد شد.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه کمک به نیازمندان از سیره پیامبر(ص) است، بیان داشت: بعض مواقع نیازمندی های جامعه فرهنگی است که باید برای رفع آن نیز امر به معروف و نهی از منکر بنماییم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد