دراسلام آبادغرب/

سرهنگ محمدی:مراسم روز ملی اسلام آباد غرب برگزار می شود

کد خبر: 293167
|
08:11 - 1394/05/01
نسخه چاپی
سرهنگ محمدی:مراسم روز ملی اسلام آباد غرب برگزار می شود
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه شهرستان اسلام‌ آباد غرب گفت: مراسم گرامیداشت روز ملی اسلام آباد غرب و یادواره 1280 شهید این شهرستان یکشنبه چهارم مرداد ماه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در اسلام آباد غرب برگزار می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ افشار محمدی در گفتگو با جمعی از اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه این یادواره دومین رویداد عظیم فرهنگی در یک سال اخیر در شهرستان است، اظهار داشت: این مراسم با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج راس ساعت 18 روز یکشنبه چهارم مرداد ماه در گلزار شهدای اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: به مناسبت سالروز عملیات مرصاد و روز ملی اسلام آباد غرب برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه عکس "اسلام آباد در جنگ" در سطح این شهرستان تدارک دیده شده است.

 

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه خاطره‌گویی و عصر شعر مرصاد نیز از برنامه‌های این روز است، گفت: برپایی ورزش‌های همگانی همچون کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا در سطوح بخش‌ها و دهستان‌ها تابعه و رژه تاکسی‌ها در روز پنجم مرداد ماه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

 

وی سرکشی از خانواده شهدای عملیات مرصاد و تقدیر از خانواده جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های شهرستان برای سالروز عملیات ظفر آفرین مرصاد عنوان کرد و افزود: جنایت منافقین در بیمارستان اسلام آباد غرب و کشتن مردم و بیماران بی گناه این بیمارستان لکه ننگی در کارنامه سیاه منافقان است و به همین منظور مراسم یادبودی از سوی بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت ودرمان در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نیز اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان اسلام‌آباد غرب عملیات مرصاد را برگ زرینی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: عملیات مرصاد آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس بود که پایانی افتخارآفرین برای هشت سال مقاومت ملت غیور ایران و سقوطی جاویدان را برای منافقین رقم زد.

 

سرهنگ محمدی با بیان اینکه عملیات مرصاد دستاوردها و بازتاب‌های داخلی و خارجی به دنبال داشت، اظهار کرد: تحکیم ثبات داخلی نظام، شناخته شدن دوست از دشمن و تحکیم وحدت در بعد داخلی، تبلور مشارکت عمومی و همبستگی عمومی و ملی از جمله دستاوردها و پیامدهای مثبت این عملیات بودند.

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد