در سومین جلسه هم اندیشی رسانه های مجازی مطرح شد/

رسانه ها باید صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند/نقد منصفانه حق رسانه است

کد خبر: 293010
|
17:31 - 1394/04/03
نسخه چاپی
رسانه ها باید صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند/نقد منصفانه حق رسانه است
اسلام آباد خبر: مدیر اداره ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب در جلسه هم اندیشی رسانه های مجازی گفت: رسانه ها باید صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین باید انتظار نداشته باشند فقط از آنها تمجید شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور معاون سیاسی فرماندار , رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی , پلیس فتا وپیشگیری وجمعی از خبرنگاران نشستی با موضوع هم اندیشی و ساماندهی رسانه های مجازی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل و در موضوع فعالیتها و برنامه های آتی ادارات مرتبط و همچنین اراِِئه راهکار برای هرچه بهتر شدن فضای خبری و جلوگیری از کینه توزی های شخصی در رسانه های مجازی مباحثی مطرح شد.

 

مدیر اداره ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: رسانه ها باید صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین باید انتظار نداشته باشند فقط از آنها تمجید شود.

 

وی افزود: نقد منصفانه حق رسانه است و رسانه ها باید تلاش کنند به دور از خطوط سیاسی در جهت وحدت گام بردارند.

 

مسعود قنبری با برشمردن برخی از مشکلات رسانه ها گفت:  مسائل فرهنگی و اجتماعی، بحران خشکسالی، کمبود آب ، بی احترامی به محیط زیست، پدیده های اجتماعی مانند بیکاری ، اعتیاد و دست فروشی از مشکلات جامعه ما هستند که رسانه ها نسبت به آن بی اعتنا هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها درانتخابات پیش رو اخلاق رسانه ای را سرلوحه خود قراقر دهد، گفت: برخی خبر ها منجر به تخریب شخصیت ها و ایجاد تنش در شهرستان خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر، خبرنگاران حاضردر جلسه هرکدام نکته نظرات خود را بیان کردند و ضمن درخواست از مسئولین در راستای انتقادپذیری و بالابردن سعه صدر خود، راهکارهایی را ارائه نمودند.

 

 

انتهای خبر/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد