حجت الاسلام محمدی پور:

برخی می خواهند چهره امام را تحریف کنند/بازخواست مدیران ولایتی نشانه آن است که فتنه گران نفوذ کرده اند

کد خبر: 292934
|
14:57 - 1394/03/15
نسخه چاپی
برخی می خواهند چهره امام را تحریف کنند/بازخواست مدیران ولایتی نشانه آن است که فتنه گران نفوذ کرده اند
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اعتماد کردن به دشمنی که خود را برتر از ما می داند اوج نادانی است و اعتقاد به اراده و نیروی مردم از شاخص های مورد تاکید امام و رهبری است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم اانقلاب در حرم پیرو مرادش{حضرت امام خمینی (ره) } ، اظهار داشت: یکی از خطرهایی که انقلاب را تهدید می کند تحریف تفکرات امام راحل است.

 

وی افزود: اگر کسی بیاید نهضت عاشورا را که هزار سال است در راستای مبارزه با ظلم تبیین شده بخاطر چند جلسه مذاکره امام حسین(ع) با عمربن سعد بگونه ای دیگر توصیف کند، پذیرفتنی نیست.

 

امام جمعه شهرستان تشریح کرد: برخی می خواهند چهره امام را اینگونه تحریف کنند که ایشان اصلا" قصد تشکیل حکومت نداشت و فقط بخاطر فشارهای فشارهای سیاسی و اقتصادی مردم شاه را بیرون انداختند، در صورتیکه از همان ابتدا استراتژی امام تشکیل ولایت فقیه و دولت اسلامی بود.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم اانقلاب مبنی بر اینکه اصول حضرت امام را باید بازخوانی کنیم، گفت: اگر کسی مرجع تقلید بشود و رساله هم چاپ کند اما با طاغوت و استکبار زمان خود در هرجای دنیا مبارزه نکند این همان اسلام آمریکایی است و باید از آن پرهیز شود.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان خاطرنشان کرد: اعتماد کردن به دشمنی که خود را برتر از ما می داند اوج نادانی است و اعتقاد به اراده و نیروی مردم از شاخص های مورد تاکید امام و رهبری است.

 

وی با هشدار از تبلیغ و گمراهی رساله های علمای تحت تعلیم اسرائیل و آمریکا، گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند ، چون شیعه لندنی و سنی آمریکایی مورد قبول مردم نیستند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه نمونه حکومت مردمی ایران در هیچ جای جهان یافت نمی شود ، گفت: مسئولین جمهوری اسلامی ایران از شورای روستا، شورای شهر، نمایندگان مجلس، وزرا و رییس جمهور و مجلس خبرگان تا انتخاب رهبری همه توسط مردم انتخاب می شوند.

 

وی با شاره به شهدای 15 خرداد گفت: خون این شهدا به هدر نرفته است و در کشوری که کاپیتولاسیون برقرار بود، اکنون به برکت خون شهدا به استقلال و پیشرفت دست پیدا کرده است.

 

امام جمعه شهرستان در پایان خطبه دوم با اشاره به امضای طومار گزاره برگ ملی هسته ای توسط مردم در نماز جمعه هفته گذشته گفت: یکی از مسئولین خوب شهرستان هم به جرم امضاء کردن این طومار مورد بازخواست قرار گرفته است که این از اعمال تفرقه افکن است.

 

وی با بیان اینکه این نشانه آن است که فتنه گران نفوذ کرده اند، گفت: مگر در آن غیر از فرمایشات رهبری  و حمایت از تیم هسته ای چه نوشته شده است که حتی در خطبه های نمازجمعه آنرا قرائت کردیم .

 

خطیب نمازجمعه این هفته گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند؛ که هر حنجره ای از تفرقه دم بزند بلندگوی دشمن است و این یکی از نداهای تفرقه افکنانه است که می خواهند دولت را در مقابل رهبری قرار بدهند و وانمود کنند که دولت مخالف رهبری است، در صورتیکه دولت پیرو خواست ملت و رهبری است.

 

وی تصریح کرد: دولت زیر چتر رهبر است و ملت هم از رهبری حمایت می کنند و هر جا که لازم باشد رهبر تذکر می دهند و کار درست می شود، ولی کسانیکه وانمود می کنند دولت در مقابل رهبر است باید اولا" توبه کنند ثانیا" با آنها برخورد جدی صورت بگیرد.

 

انتهای خبر/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد