جوابیه مدیریت مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان اسلام آبادبه انتقادهای غیراصولی بعضی وبلاگ ها

کد خبر: 292919
|
08:45 - 1394/03/10
نسخه چاپی
جوابیه مدیریت مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان اسلام آبادبه انتقادهای غیراصولی بعضی وبلاگ ها
اسلام آباد خبر: اخیراً در یکی از وبلاگ ها طبق عادت همیشگی برخلاق اصول اخلاقی و انسانی،مطالبی در خصوص عملکرد قابل قبول مدیریت مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان اسلام آبادغرب بدون رعایت کردن اصول نقد منصفانه ،درج کرده است به دنبال آن مدیریت مرکز،جوابیه ای به این پایگاه خبری ارسال نموده که در ذیل مشاهده می فرمایید.

به گزارشاسلام آباد خبر، 

 

بنام خدا [فنی وحرفه ای]

 

باتوجه به اینکه اخیرا دریک وبلاگ علیه اینجانب حسین عزیزی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب خارج از انصاف مطالبی درج گردیده است اینجانب را مجاب گردانید که جوابیه ای به این کذبیات و همچنین جهت اطلاع مردم شهید پرور شهرستان اسلام آباد غرب مطالبی را درمورد مجموعه تحت مدیریت بنویسم .

اینجانب در این چند سال همواره خود را به انجام تعهدات کاری و اخلاقی ملزم دانسته ام و همیشه خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود دانسته ام. و خارج از انصاف است که حجب و حیای یک مدیرو آرامش و بی تنش بودن محیط اداری را دلیل بر مدیریت خنثی  بدانیم.

مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان اسلام آباد غرب در سال ۱۳۹۱ و برای اولین بار به عنوان مرکز نمونه در کل کشور شناخته شده است و این مهم در دوره مدیریت اینجانب بوده است.

همچنین این مرکز بعد از مراکز ۱و۲ کرمانشاه دارای بالاترین عملکرد آموزشی بوده است چنانچه در سال ۱۳۹۳ با ۳۸۷۰۰۰نفر ساعت بالاترین عملکرد آموزشی داشته است .

بدنبال آن با کمترین هزینه وبالاترین بهره وری و با استفاده از توانایی های نیروهای دلسوز وتوانمند موجود و بر اساس مستندات ، همیشه عملکرد آموزشی این مرکز بیشتراز تعهد آموزشی بوده است.

این مرکز دارای تعامل مناسب با مراکز صنعتی، دانشگاهها و دیگر ادارات و ارگانهای سطح شهرستان بوده است. اما در خصوص مطلبی که راجع به سواد اینجانب ذکر شد ه است اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشدمهنسی مکانیک ماشین های کشاورزی از دانشگاه شیراز هستم و تاکنون چندین مقاله پژوهشی از اینجانب در مجلات و همایش های معتبر ارائه و چاپ گردیده است. در پایان  به این آیه شریف از قرآن مجید ( سوره احزاب آیه ۵۸) بسنده میکنم.

” و کسانی که مردان و زنان مومن را بی آنکه مرتکب عمل زشتی شده باشند آزار می رسانند ، قطعا تهمت و گناهی آشکار به گردن گرفته اند”

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها