در ادامه طرح تکریم خانواده شهدا و ایثارگران/

دیدار و سرکشی مسئولین اسلام آبادغرب از خانواده شهدا و جانبازان

کد خبر: 292894
|
10:04 - 1394/03/07
نسخه چاپی
دیدار و سرکشی مسئولین اسلام آبادغرب از خانواده شهدا و جانبازان
اسلام آباد خبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان گفت: هیچ منتقدی دلسوزتر از خانواده شهدا و ایثارگران برای اسلام و انقلاب نیست و انتظار داریم هر جایی که مسئولین از آنچه تعهد انقلابی دارند انحراف پیدا می کنند آن را به مسئولین متذکر شوند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، این دیدار ها  در ادامه  طرح تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در طول سال ادامه دارد اما در خرداد ماه بمناسبت های اعیاد شعبانیه و سالروز سوم خرداد تا 14 و 15 خرداد بطور ویژه دیدار با جانبازان و خانواده شهدای دفاع مقدس در دستور کار مسئولین قرار گرفته است.

 

 

درهمین راستا روز گذشته فرماندار ، مدیربنیاد شهید شهرستان و حجت الاسلام کشوری رییس عقیدتی سیاسی و سرهنگ خدارحمی معاون تیپ181 زرهی ارتش اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس  دارابی و شهبازی دیدار و سرکشی بعمل آوردند.

 

 

پیش از این نیز با حضور فرماندار، رئیس بنیاد شهید، رئیس منابع طبیعی، رئیس ثبت اسناد وچند تن از کارشناسان ادارات مربوطه از خانواده شهیدان حمیدیه و حیدرخانی بازدید و سرکشی بعمل آمد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب  در جمع این خانوده های گرانقدر گفت:  شهدا از شهادت خود لذت می برند و به آرزویشان رسیده اند و امروز اگر ما آرامش داریم و فرصتی برای خدمتگزاری به مردم برایمان فراهم شده است مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

 

 

وی افزود:  آنچه امروز خانواده شهدا از مسئولین انتظار دارند پاکی، درستی، خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه اسلامی  و انقلاب است و کمترین توجهشان به مسائل مادی است.

 

 

افشین کریمی در پایان سخنان خود بیان داشت: هیچ منتقدی دلسوزتر از خانواده شهدا و ایثارگران برای اسلام و انقلاب نیست و انتظار داریم هر جایی که مسئولین از آنچه تعهد انقلابی دارند انحراف پیدا می کنند آن را به مسئولین متذکر شوند.

 

 

فرماندار شهرستان گفت:  بنده به شما اعلام میکنم فرمانداری خانه شما است وهر لحظه ای که صلاح دیدید آماده پذیرش راهنماییهای شما عزیزان هستیم.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها