در جلسه انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب مطرح شد/

آزادی 20 زندانی جرائم غیر عمد/کمک 998 میلیون ریالی خیرین به خانواده زندانیان

کد خبر: 292821
|
18:50 - 1394/02/27
نسخه چاپی
آزادی 20 زندانی جرائم غیر عمد/کمک  998 میلیون ریالی خیرین به خانواده زندانیان
اسلام آباد خبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: انتظار دارم کمک به خانواده زندانیان از لحاظ کیفی ارتقا یابد چرا که هر خانواده با از دست دادن سرپرست خود میتواند زمینه انحراف فرزندان را فراهم نماید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  باحضور فرماندار ،رئیس دادگستری ،دادستان و جمعی از مدیران جلسه انجمن حمایت از زندانیان در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار شهرستان بیان داشت  در یکسال گذشته  هیچ فرزند زندانی در این شهرستان ترک تحصیل و یا افت تحصیلی نداشته است .

 

وی افزود: به همت خیرین بیش از 998 میلیون ریال به خانواده زندانیان کمک شده که از این مبلغ خدمات مختلفی در حوزه های آموزش عالی ،بهداشت ،کمک هزینه معیشتی،تهیه لوازم التحریر برای فرزندان زندانیان،نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی،تهیه سبد غذایی   و... ارائه شده است.

 

  افشین کریمی خاطرنشان کرد: در همین راستا 20 زندانی جرائم غیر عمد ازاد شده اند وبنده انتظار دارم  کمک به خانواده زندانیان از لحاظ کیفی ارتقا یابد چرا که هر خانواده با از دست دادن سرپرست خود میتواند زمینه  انحراف فرزندان را فراهم نماید.

 

در این جلسه فرماندار اسلام آباد غرب از زحمات یکسال گذشته اعضای انجمن  حمایت زندانیان  قدردانی نمود.

 

گفتنی است رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اسلام آبادغرب پیرامون مسائل و مشکلات زندانیان و خانواده آنها سخنانی بیان داشتند

 

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها