کریمی مطرح کرد:

فقر و عدم تامین مالی باعث شده استعدادهای ورزشی اسلام آبادغرب از مدار ورزش قهرمانی خارج شوند

کد خبر: 292743
|
16:17 - 1394/02/17
نسخه چاپی
 فقر و عدم تامین مالی باعث شده  استعدادهای ورزشی اسلام آبادغرب از مدار ورزش قهرمانی خارج شوند
اسلام آباد خبر: جلسه جلسه شورای ورزش باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  باحضور فرماندار ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ومعاونین ،مدیران ادارات و مسئول ورزش بانوان استان جلسه شورای ورزش شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

در این جلسه فرماندار اسلام آباد غرب اظهار داشت: این شهرستان دارای ظرفیت های خوبی است و تک چهره های موفقی را در رشته های مختلف ورزشی معرفی کرده اما فقر و عدم تامین مالی باعث شده بسیاری از استعدادهای ورزشی در تنگناهای معیشتی قرار گرفته و از مدار ورزش قهرمانی خارج شوند.

وی افزود: امروز در دنیا باشگاه ها متولی ورزش اند و دولت نقش تسهیل گیر را دارد اما به دلیل عقب ماندگی های ورزشی مناطق محروم دولت  گذشته نباید یکباره امور را به بخش خصوصی می سپرد.

افشین کریمی گفت: اگر هیات های ورزشی برنامه و چشم انداز نداشته باشند ورزش ما درجا خواهد زد و سعی خواهیم کرد  مبنای تقسیم امکانات و اعتبارات  برای هیات های ورزشی را برنامه محوری و کارایی برنامه ها قرار دهیم.

وی به ورزش همگانی اشاره و افزود : ورزش همگانی یک مسئله فرابخشی است و باید درطراحی بوستان ها و فضاهای شهری فضاهای ورزشی  مناسب هم برای بانوان و هم برای آقایان دیده شود و برای این منظور ما نیز همه توان خود را در فرمانداری و دستگاههای اجرای شهرستان  به کار خواهیم بست.

در ادامه این جلسه جوهری مدیر کل ورزش و جوانان استان  در سخنانی گفت :رمز توسعه ورزش کشور همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است.
وی گفت: متولی ورزش رسما ورزش و جوانان است اما به واقع پیشرفت ورزش کشور در گرو همکاری تمامی ارگان ها و ادارات است زیرا اعتبارات قطره چکانی اداره ورزش جوابگوی مشکلات نیست.

جوهری اظهار داشت: برای اداره ورزش کشور راهی جز مشارکت بخش خصوصی نداریم و طبق برنامه ریزی صورت گرفته بخش عظیمی از کارها به تدریج به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

 

انتهای خبر/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد