این هفته نیز پس از اقامه نماز جمعه ؛

راهپیمایی حمایت از مردم یمن در اسلام آبادغرب برگزار می شود

کد خبر: 292735
|
09:49 - 1394/02/16
نسخه چاپی
راهپیمایی حمایت از مردم یمن در اسلام آبادغرب برگزار می شود
اسلام آبادخبر: مراسم راهپیمایی اعتراضی در حمایت از مردم مظلوم یمن همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در اسلام آبادغرب برگزار می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، ستاد مردمی برگزری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن در شهرستان  طی پیام ارسالی به این پایگاه خبری اعلام کرده است: که این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نمازجمعه این هفته و با شعار"کودک کشی را از غزه تا یمن متوقف کنید" در اسلام آبادغرب برگزار می شود.

ستاد مردمی برگزاری این راهپیمایی در این پیام ارسالی از همه اقشار مردم ولایتمدار و مومن شهرستان اسلام آبادغرب دعوت نموده است تا با شرکت پر شور در این راهپیمایی اعتراضی حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده یمن نشان دهند و فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی و همبستگی خود را با مردم مظلوم یمن سر دهند.

گفتنی است مردم شهید پرور اسلام آبادغرب که خود رنج موشک باران و بمبارانهای رژیم بعث عرق را در دفاع مقدس دیده اند بارها در حمایت از مردم مردم مظلوم غزه و همچنین یمن راهپیمایی کرده و جنایات عربستان سعودی که با تشکیل ائتلافی از کشورهای عربی و با حمایت آمریکا به یمن حمله کرده و باعث کشته شدن شمار کثیری از کودکان بیگناه و مردم مظلوم و غیر نظامی این کشور شده است، را محکوم کرده اند.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد