گزارش/

بسیج نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب در خدمت رسانی به زلزله زدگان+تصاویر

کد خبر: 299827
|
14:08 - 1396/09/21
نسخه چاپی
بسیج نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب در خدمت رسانی به زلزله زدگان+تصاویر
اسلام آبادخبر: نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی از لحظات اولیه وقوع زلزله شب 21 آبان به کمک زلزله‌زدگان استان کرمانشاه شتافتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، زلزله 7.3 ریشتری در ساعت 21:48 یکشنبه شب 21 آبان 96 ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند و بر اثر این زلزله خسارات زیادی در شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، دالاهو، گیلانغرب، قصرشیرین، ثلاث و ... به بار آمد و تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

نیروهای دلاور ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب از سرباز تا افسران ارشد از لحظات اولیه وقوع زلزله با همه نیرو و تجهیزات درمانی و لجستیکی خود به کمک زلزله‌زدگان اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب شتافتند.

 

 

نیروهای سپاه ، ارتش و بسیج اسلام آبادغرب در شهر زلزله زده سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن علاوه بر کنترل نظم و امنیت، با ماشین آلات و خودروهای خود در انتقال مجروحان، انتقال لوازم منزل از خانه های خسارت دیده، برپا کردن چادر، توزیع مواد غذایی، پتو، آب و آذوقه به زلزله زدگان مظلوم خدمت رسانی نمودند.

 

 

نیروهای زحمتکش انتظامی شهرستان نیز به همراه جمعی از نیروهای سپاه اسلام آبادغرب نیز برای کمک رسانی در شهرستان اسلام آبادغرب درآماده باش کامل در کنار نیروهای هلال احمر و ستاد بحران شهرستان به زلزله زدگان اسلام آبادغرب خدمت رسانی رسانی نمودند.

  نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب علاوه بر همکاری در تامین امنیت مناطق زلزله زده مسکن مهر  به تهیه و توزیع غذای گرم در بین ساکنین این مناطق زلزله زده اقدام نمودند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد