در چهارمين روز از هفته دولت/

پروژه هاي بخش حميل به بهره برداري رسيد

کد خبر: 298393
|
16:15 - 1396/06/05
نسخه چاپی
 پروژه هاي بخش حميل به بهره برداري رسيد
اسلام آبادخبر: باحضور معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري،بخشدار حميل: به نمايندگي از پروژه هاي عمراني قابل افتتاح بخش حميل 3 پروژه به بهره برداري رسيد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در چهارمين روز از هفته دولت ابتدا مسئولين در مزار شهداي شهر حميل حضور يافتند و با قرائت فاتحه  و اهدا گل و عطرافشاني به مقام شهداي اين ديار اداي احترام كردند.

 

 

 و در ادامه  عمليات اجرايي جدولگزاري و ايجاد معابر شهر حميل با اعتبار 360 ميليون تومان آغاز شد ،افتتاح بلوار شهيد عباسي هم بعنوان دومين پروژه اين شهر به بهره برداري رسيد.

 

 

در ادامه برنامه هاي اين روز مسئولين باحضور در منزل خانواده شهید سالار جلیلیان از شهداي گرانقدر ارتش جمهوري اسلامي ايران در روستاي سراب هرسم  اقتدار و سربلندي امروز جمهوري اسلامي را مرهون رهبريهاي امام و دلاورمردي رزمندگان اسلام دانستند و از شهدا بعنوان حافظان  تماميت ارضي كشور ياد كردند و با اهدا لوح يادبود و هديه به مادر اين شهيد اداي احترام كردند.

 

 

افتتاح بوستان روستاي قلعه هرسم برنامه پاياني اين روز بود.

 

 

گفتنی ست؛ معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري  باحضور در روستاهاي سراب هرسم،كندهر از پروژه هاي درحال اجرا شامل  ساخت مركز بهداشت ، بهسازي ساختمان دهياري و مشكلات فاضلاب  روستاي كندهر بازديد بعمل آورد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد