مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 298267
|
18:23 - 1396/05/29
نسخه چاپی
مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان و مربیان حلقات صالحین مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم از امام جماعت نمونه، فرمانده پایگاه بسیج، مربی صالحین و هیئت امنای نمونه مساجد که بیشترین تعامل را با مسجد دارند تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به علت این نامگداری  گفت: بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با 31 مرداد است، روز جهانی مساجد نامگذاری شده است که در سال 1348 در چنین روزی مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد.

 

 

 

 

وی افزود: تفکر صهیونیستی که اکنون جیره خوار برخی کشورهای عربی در منطقه هستند با حمله انتحاری به مسلمانان و بمباران مساجد می خواهند مردم در مساجد حضور پیدا نکنند. سرهنگ خدادادیان با اشاره به این فرمایش امام(ره) که؛ مسجد سنگر است، گفت: معنی سنگر یعنی اولین جایی که در مقابل دشمن می ایستد و از دین اسلام حفاظت می کند، پس باید سنگرها را حفظ کنیم وی افزود: دشمن به دنبال این است که مساجد ما را خالی کند و زمانی که حضور ما در مسجد کمرنگ شد، جوانان و مردم ما دچار انحراف شده اند. فرمانده ناحیه مقاومت اسلام غرب بیان داشت: جنگ سخت، تهدیدات و کودتاهای دشمن نتوانسته خللی در انقلاب وارد کند و رویکرد دشمن به سمت جنگ نرم و تهاجم فرهنگی رفته است. وی افزود: در برابر جنگ نرم دشمن رویکرد بسیج نیز با تشکیل کلاس های صالحین در باب معرفت دینی و بصیرتی بسیجیان تغییر پیدا کرده است و ما باید با هوشیاری به سمت وحدت برویم و فریب دشمن را نخوریم. در ادامه حجت الاسلام کماسی مدیر اداره تبلیغات اسلامی نیز با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: ولایت فقیه استمرار خط انبیاست و هرکس با ولایت فاصله گرفت نابود می شود. وی با تاکید بر کار فرهنگی در مساجد اظهار کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا نشاط مساجد بیشتر شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد