با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت/

گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 298207
|
14:13 - 1396/05/26
نسخه چاپی
گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزدگان سرافراز به میهن اسلامی در تالار غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان  و جمعی از آزادگان شهرستان مراسم گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزدگان سرافراز به میهن اسلامی در تالار غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

قدرت الله نجفی رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس به حاضرین و مدعوین خیر مقدم عرض نمود و گفت: آزدگان انسان های مقاوم، صبور و با محبتی هستند که اجر مقاومت ایشان کمتر از شهادت نیست.

 

 

وی با بیان اینکه؛ ویژگی صبر و استقامت آزادگان برگرفته از نهضت عاشوراست، افزود: آزادگان با تحمل دردها و رنج های جسمی و روحی در اسارت، صبر و ایثار را با تحمل خود معنا بخشیدند و اردوگاه های اسارت را تبدیل به دانشگاه کردند.


نجفی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی گفت: این شهید سرافراز ابتدا آزاده بوده و بعد به مقام والای شهادت نائل گردید.


در این مراسم منوچهر خادمی از آزدگان و رزمندگان شهرستان به بازگویی خاطراتی از دوران اسارت و سختی ها و مشقت های اردوگاه های اسارت  پرداخت و به همه  آزدگان و رزمندگان دفاع مقدس حاض در این مراسم از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج سپاه اسلام آبادغرب با اهدای چفیه قدردانی بعمل آمد.

 

گفتنی است؛ فرماندار و مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در این مراسم با گرامیداشت مقام والای آزادگان و شهدا در خصوص صبر، استقامت و رنج های آزادگان عزیز به ایراد سخن پرداختند.

 

از دیگر بخش های مراسم، اجرای شعر محلی از زبان شاعره نوجوان ثناگل حاصلی، پخش کلیپ های از شکنجه اسرا در اسارت و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و اجرای سرود ای شهید توسط هنرمند و استاد آواز سنتی استان کرمانشاه فرزاد حسینی بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد