بخشدار حمیل خبرداد:

مهار آتش سوزی مزارع روستایی اسلام آبادغرب /حریق ۱۲۰ هکتار جار و ۴۰ هکتار گندم در بخش حمیل+تصاویر

کد خبر: 297654
|
18:26 - 1396/04/16
نسخه چاپی
مهار آتش سوزی مزارع روستایی اسلام آبادغرب /حریق ۱۲۰ هکتار جار و ۴۰ هکتار گندم در بخش حمیل+تصاویر
اسلام آبادخبر: بخشدار حمیل از مهار آتش سوزی در مزارع و مراتع روستای زعفران از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب پس از دو ساعت تلاش با کمک نیروهای مردمی و بسیج خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بخشدار حمیل از مهار آتش سوزی در مزارع و مراتع روستای زعفران از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 

ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل گفت: آتش سوزی  در ساعت 14 امروز جمعه 16تیر96  شروع شده که با حضور بموقع مردم ، تراکتورداران ، بخشداری ، دهیاران ، پایگاه های بسیج، جهادکشاورزی، شهرداری، آتش نشانی و بخشداری حمیل و آتش نشانی اسلام آبادغرب از گسترش آن جلوگیری بعمل آمد و آتش سوزی پس از دوساعت تلاش بی وقفه  حدود حدودساعت 16 کاملا مهار گردید.

 

وی افزود: بر اثر این  حریق حدود 120 هکتارجار و حدود 40 هکتار از مزارع گندم ، و حدود 5 هکتار از مراتع روستای زعفران علیا بعلت سهل انگاری فرد یا افراد ناشناس در آتش سوخت.


بخشدار حمیل خاطرنشان کرد: با دستور فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب و پیگیری و هماهنگی معاون امور عمرانی فرمانداری، ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش بوده تا در صورت لزوم به منطقه اعزام شوند اما با همت مردم منطقه و ستادمدیریت بحران بخش حمیل این آتش سوزی مهار گردید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها