پیگیری یک مطالبه مردمی/

تعطیلی 8 ماهه یک ورزشگاه پس از افتتاح در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297315
|
16:56 - 1396/03/16
نسخه چاپی
تعطیلی 8 ماهه یک ورزشگاه پس از افتتاح در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: سالن ورزشی ولایت مسکن مهر اسلام آبادغرب بعلت نداشتن برق، 8 ماه پس از افتتاح در هفته دولت سال گذشته بلا استفاده مانده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سالن ورزشی ولایت مسکن مهر اسلام آبادغرب با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه  درآخرین روز از هفته دولت در شهریور ماه سال 95 افتتاح شد، که این سالن ورزشی بعلت نداشتن برق،  8 ماه  پس از افتتاح هنوز بلا استفاده مانده است که خبرنگار این پایگاه خبری آن را از مسئولین ذیربط پیگیری نموده است؛

 

علی علیکرمی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب در این خصوص به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: مشکل تعطیلی این ورزشگاه بعلت نداشتن برق می باشد که دکل برق باید در زمین های حاشیه ورزشگاه گذاشته شود که ماالکین خصوصی این زمین ها رضایت ندارند دکل برق در زمین شان نصب گردد.

 

 

مهندس قنبری رییس اداره برق اسلام آبادغرب نیز در این رابطه گفت:  تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز تأمین شده و هزینه های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان پرداخت شده است و به محض رضایت مالکین زمین دکل و ترانس برق نصب می شود.

 

در ادامه پیگیری ها مهندس حمید رضا بابایی معاون عمرانی فرماندار نیز در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: مسئولین چندین جلسه با دو نفر مالک زمین های حاشیه ورزشگاه جلسه تشکیل داده اند که یک نفر از ایشان رضایت کامل داده و مذاکره به معارض دیگر در حال پیگیری است.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا ورزشگاه بدون برق افتتاح شده، گفت: در زمان افتتاح چنین مشکلی وجود نداشته و حتی دکل برق در زمین مربوطه نصب شده که بعدا" با شکایت مالکین برداشته شده است.

 

یک کارشناس خبره اموربرق در این رابطه به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: به تعطیلی کشاندن اماکن عمومی به مدت زیاد آن هم فقط بخاطر نداشتن برق توجیه مورد قبولی نیست، چون امکان نصب دکل و ترانس برق برای این ورزشگاه از خیابان اصلی ورودی مسکن مهر وجود داشته ولی باید هزینه ای مازاد آن بالغ بر 15 تا 20 میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان پرداخت شود که ظاهرا" این امر محقق نشده است.

 

 

وی افزود: با رضایت مالکین زمین ها مشکل برق ورزشگاه بصورت مقطعی حل می شود اما با توجه به قرار گرفتن این زمین ها در حاشیه مسکن مهر قطعا" بحث تغییر کاربری این اراضی در آینده به مسکونی یا تجاری پیش خواهد آمد و ممکن است منجر به اعتراض مجدد مالکین و تغییر مجدد مکان دکل و ترانس برق بیانجامد، لذا مسئولین باید با دور اندیشی تصمیم بهتری اتخاذ نمایند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،با پایان یافتن سال تحصیلی و آغاز تعطیلات مدارس، گذراندن اوقات فراغت در محیط های تفریحی یا ورزشی سالم به دغدغه والدین تبدیل شده و در مسکن مهر شهید نژاد رضایی رفع مشکل تعطیلی این ورزشگاه در کنار واحد های مسکن مهربه یک مطالبه عمومی بدل شده که امیدواریم مسئولین مربوطه جهت رفاه حال مردم هر چه زودتر این مشکل نه چندان مهم را مرتفع نمایند.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد