گزارش تصویری-تشریحی/

دیدار و دلجویی امام جمعه کرمانشاه و فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) از خانواده اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 297273
|
18:51 - 1396/03/08
نسخه چاپی
دیدار و دلجویی امام جمعه کرمانشاه و فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) از خانواده اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: عصر امروز نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) ازخانواده شهید خیرالله احمدی فرد اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب دیدار و دلجویی نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، عصر امروزآیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) با هیئت همراه در معیت امام جمعه اسلام آبادغرب و فرمانده سپاه شهرستان از خانواده شهید خیرالله احمدی فرد اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب دیدار و دلجویی نمودند.

حضرت آیت الله "مصطفی علما" در این دیدار اظهار کرد: شهدا امتیازاتی دارند که هر کسی نمی تواند به این درجات والا برسد و بالاتر از شهادت مقامی نداریم.

 

وی افزود: در عالم معنا فقط شهدا خریدار این درجات والا هستند که به دنیا پشت پا می زنند و ازلذت زندگی و فرزندان چشم پوشی می کنند و به سمت خدا حرکت می کنند و با همت والا ره صدساله را یک شبه رفتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: این شهدا هم بودن و هم نبودنشان سرمایه است و شهادت شان برای ما و دیگران درس مقاومت و ایستادگی است ، تفکر و زندگی این شهدا معنا دار و شهادت شان هم شهادت معناداری است.

وی خطاب به همسر شهید گفت: هر چند که فقدان شهید خیلی سخت است، اما وظیفه شما هم مثل شهید است و ثواب و عنایتی که برای اوست برای شما نیز هست و خداوند جای شهید را برای شما پر می کند و هیچ کسی جز خداوند نمی تواند کار شهیدان را جبران کند.

 

حضرت آیت الله علما با توصیه به همسر شهید بیان داشت: شما باید هم مادری و هم پدری کنید، در تربیت فرزندان بکوشید، این فرزندان باید برای دیگران الگو باشند.

 


سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در دیدار با خانواده شهید احمدی فرد اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب و دوازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه گفت: سعادتی نصیب ما شد که خدمت برسیم، انصافا" این شهید والامقام در زمان خدمتشان مایه سربلندی تیپ ما بود.

 

 

وی افزود: شهید حاج خیرالله احمدی فرد انسانی فعال، پرتلاش، پرتوان و خستگی ناپذیری بود که با شهادتش مایه سربلندی برای سپاه، شهرستان و منطقه شد.

سردار ریحانی با بیان اینکه؛ ما افتخار می کنیم که همکار این شهید والامقام بوده ایم، گفت: دل کندن از دنیا کار هر کسی نیست و فقط از امثال این شهدا بر می آید.

وی افزود: این شهید بزرگوار با وصف اینکه همه خدماتش را انجام داده بود و جانباز هم بود اما برای دفاع از حرم بر می خیزد و به مقام والای شهادت و آنچه لیاقتش را داشته می رسد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در گفتگویی خصوصی از مشکلات خانواده شهید پرس و جو نمود و دستور رسیدگی فوری به مشکلات مربوطه را صادر نمود.


در پایان دیدار هدایایی هم به رسم یادبود از طرف فرماندهی  سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  به این خانواده شهید اهدا گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها