به مناسبت پنجمین روز دهه مبارک فجر اجرا گردید/

بهره برداری از 5 طرح در روستاهای منطقه شیان و حسن آباد شهرستان اسلام آبادغرب با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال

کد خبر: 296268
|
16:46 - 1395/11/16
نسخه چاپی
بهره برداری از 5 طرح در روستاهای منطقه شیان و حسن آباد شهرستان اسلام آبادغرب با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال
اسلام آبادخبر: در پنجمین روز دهه مبارک فجر؛ مسئولین شهرستان پس از دیدار با خانواده معظم شهدا، از 5 طرح در روستاهای منطقه شیان و حسن آباد در شهرستان اسلام آبادغرب با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال بهره برداری بعمل آوردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در ابتدای این برنامه های پنجمین روز دهه مبارک فجر؛ فرمانداراسلام آبادغرب در معیت جمعی از مسئولین شهرستان  به دیدار خانواده شهید اردشیر شریفی از شهدای گرانقدر روستای قلعه شیان و شهید فرهاد پژام از شهدای گرانقدر روستای انجیرک تالاندشت رفتند.

 

در ادامه پارک بازی کودکان در روستاهای سیاه خو، حسن آباد و باقر آباد علیا از محل اعتبارات دهیاری این روستاها جمعا با اعتبار 420 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

همچنین در این روز  دبستان 3 کلاسه روستای شهید ملکی با اعتبار 3 میلیارد و 100 میلیون ریال در فضایی بسیار مطلوب افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در پایان برنامه های پنجمین روز دهه مبارک فجر باحضور فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب کلنگ دبستان 3 کلاسه روستای باقر آباد علیا به زمین زده شد و آبرسانی  به روستای انجیرک تالاندشت با اعتبار 2 میلیارد و 710 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد