گزارش/

کمبود گاز مایع در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295941
|
15:01 - 1395/09/11
نسخه چاپی
کمبود گاز مایع در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: گزارشات متعدد مردمی رسیده به این پایگاه خبری حاکی از کمبود گاز مایع در شهرستان اسلام آبادغرب است.

به گزارشاسلام آباد خبر، گزارشات متعدد مردمی رسیده به این پایگاه خبری حاکی از کمبود گاز مایع در شهرستان اسلام آبادغرب است؛

 

یکی از شهروندان در پیامی ارسالی بیان نموده در روز گذشته یک کپسول گاز را به قیمت 9 هزار تومان برای سوخت خودرو خریداری نموده در حالیکه در حالت نرمال قیمت  فروش یک کپسول حاوی 11 کیلوگرم گازمایع  6 هزار و 300 تومان می باشد.

 

حمیدرضا بابایی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان در این خصوص در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: تا کنون هیچ گونه گزارشی از کمبود گاز توسط فرمانداری یا بخشداری ها وصول نشده است که در این صورت گاز مورد نیاز توسط نماینده شرکت گاز در شهرستان تامین خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف گاز مایع مربوط به مصرف  سوخت LPG  خودرو هاست،  اظهار کرد: در ایام اربعین در زمان  خیلی کوتاهی کمبود گاز مایع گزارش شد که خیلی سریع تامین گاز صورت گرفت و آن هم بیشتر بعلت مصرف گاز بعنوان سوخت توسط خودرو های زوار اربعین بود.

 

یکی از فروشندگان گاز LPG به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: مدت 4 روز است که هر روز به نمایندگی گاز "مرادی" در اسلام آبادغرب مراجعه می کنیم که هر روز دست خالی بر گشتیم و نماینده شرکت گاز هم به ما می گوید؛ کمبود از بالاست و گاز از پالایشگاه برای ما ارسال نمی شود.

 

وی افزود:  فقط امروز تعداد کمی گاز در اختیار فروشندگان قرار گرفت که هر کدام از آنها برای مشتریان خود( خودرو های LPG)  کنار می گذارند و برخی هم از این کمبود گاز سوء استفاده می کنند و به قیمت بالاتری می فروشند.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، با وجود اینکه شهر اسلام آبادغرب و برخی از روستا های تابعه از نعمت لوله کشی گاز برخوردارند، اما این یک واقعیت است که بخاطر قیمت بالای بنزین و صرفه اقتصادی برای مردم مستضعف منطقه،  بسیاری از مالکین خودرو های سواری کپسول سوخت LPG بر روی خودرو های خود نصب نموده اند و بیشترین آمار مصرف گاز مایع مربوط به خودرو هاست لذا شایسته است مسئولین ذیربط این مشکل عمومی را برطرف نمایند.

 

گفتنی است؛ با وصف اینکه گفته می شود LPG غیرقانونی و خطر آفرین است؛ در برخی از شهرستان های کشور جایگاه سوخت LPG همانند جایگاه های CNG به چشم می خورد که لازم است ضمن تدابیر ایمنی برای نظارت فنی بر خودروهای دوگانه سوز این مقوله سوخت LPG  نیز در اسلام آبادغرب ساماندهی شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد