در مراسم یادواره شهدای دانش آموزی منطقه حمیل رونمایی شد

مزین شدن مدرسه روستای کندهر به نام شهید"لطف الله احمدیان" در اسلام آبادغرب/ شهید دانش آموزی که جبهه را مدرسه عشق به امام(ره) دانست

کد خبر: 295712
|
07:33 - 1395/07/29
نسخه چاپی
مزین شدن مدرسه روستای کندهر به نام شهید"لطف الله احمدیان" در اسلام آبادغرب/ شهید دانش آموزی که جبهه را مدرسه عشق به امام(ره) دانست
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین محلی مدرسه روستای کندهر از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب به اسم شهید والامقام"لطف الله احمدیان"مزین شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، طی مراسم با شکوه یادواره شهدای دانش آموزی منطقه حمیل با حضور اهالی روستای کندهر، بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و شهردار بخش حمیل مدرسه روستای کندهر به اسم شهید والامقام  اهل این روستا " شهید لطف الله احمدیان" مزین شد.

 

در این مراسم بهروز جلیلیان رییس آموزش و پرورش بخش حمیل ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین در سخنانی یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس  و به ویژه شهدای دانش آموز را گرامی داشت.

 

در ادامه ابراهیم پیرویسی بخشدارحمیل گفت : با همت خانواده شهید لطف الله احمدیان و پیگیری مجدانه مسئولین ذی ربط و لطف خداوند مدرسه روستای کندهر به اسم این شهید گرانقدر مزین گردید.

 

وی با تأکید بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن، اظهار داشت : اگر از هر شهرستانی یک نفر از قلم بیفتد در سال ۶۱ میلیون تومان به ضرر آن شهرستان خواهد بود. اعتباراتی که از طرف دولت به مناطق اختصاص پیدا می کند براساس سرانه جمعیتی آن منطقه است. لذا خواشمند نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشید.

 

 

پیرویسی گفت : همه شما ناظر بر خدمت رسانی دولت هستید خدماتی که دولت تدبیر و امید در طول این مدت برای مناطق محروم انجام داده ارزنده و قابل دفاع است.

 

در ادامه سردار حاج فتح الله میرزایی (فرمانده اسبق یگان ویژه استان کرمانشاه) گفت: اهالی روستای کندهر از حامیان ولایت مدار جبهه های جنگ بودند. در زمان جنگ مردم این روستا با آغوش باز میزبان آوارگان جنگی دیگر مناطقی که به این روستا پناه آورده اند بودند.

 

سردار میرزایی با بیان خاطره ای از این شهید گفت: در روز دوم جنگ خبر درحال سقوط بودن گیلانغرب و سرپل ذهاب را آوردند در آن زمان  سردار رسول ایوانی فرمانده سپاه و بنده فرمانده عملیات کمیته انقلاب اسلامی در اسلام آباد غرب بودم بعداز شنیدن این خبر ما اعلام کردیم دراین وضعیت به مردم احتیاج داریم بعداز اطلاع رسانی در سطح شهر حدود ۱۵۰ نفر در درب کمیته انقلاب جمع شدند.شهید ریزه وندی و شهید شهبازی هم که پیش تر حضور داشتند پیشنهاد دادند برای کمک به هردو شهرستان به دو گروه تفکیک شویم.این دوشهید بزرگوار به همراه سردارایوانی به طرف سرپل ذهاب و بنده به همراه تعدادی از زرمنده ها به طرف گیلانغرب حرکت کردیم.

 

 

وی ادامه داد: در بین رزمنده ها متوجه شهید لطف الله احمدیان شدم نزدیکش رفتم و ازش پرسیدم شما چرا مدرسه نرفتی؟

پاسخ داد من در حال رفتن به مدرسه ام ، پرسیدم مدرسه کجا ؟

گفت : گیلانغرب، گفتم آیا مدرسه ات گیلانغربه؟

شهید لطف الله جواب داد : خیر مدرسه عشق به امام و رهبری در جبهه گیلانغرب است، من شاید یتیم باشم ولی پدر من امام است من فرزند امام هستم.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، قدرت الله نجفی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان دالاهو در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و مدعوین در مجلس شهدا،  با اشاره  به فرمایش امام راحل (ره) در خصوص جمله ” گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ” خاطرنشان کرد: شهدا بهترین الگو برای زندگی ما هستند یاد شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

 

وی تصریح کرد: ما باید قدران خون شهدا باشیم که آسایش، امنیت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری های شهیدان است.

 

نجفی ادامه داد : از خانواده ها خواشمندم که وصیت نامه شهیدان را برای جوانان خود بازگوکنند شهدا همیشه به خالی نماندن جبهه ها ، و اینکه مقام معظم رهبری را تنها نگذارید ، پیرو ولایت فقیه باشید در وصایای خود تاکید کرده اند.

 

گفتنی ست؛ در این مراسم صادق ناصری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) بخش حمیل نیز بر اهمیت برگزاری یادواره شهدا با حضور مردم و به خصوص نسل جوان انقلاب در راستای معرفی فرهنگ مقاومت و شهادت تأکید نمود.

 

 

پایان بخش مراسم رونمایی از تابلو مدرسه روستای کندهر به نام شهید"لطف الله احمدیان" توسط خانواده این شهید والامقام بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها