گزارش تشریحی-تصویری/

بازدید خبرنگاران از پروژه های شاخص سفر رهبری در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 295311
|
17:24 - 1395/05/14
نسخه چاپی
بازدید خبرنگاران از پروژه های شاخص سفر رهبری در اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: ظهر امروز پنج شنبه اصحاب رسانه شهرستان با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین از پروژه های شاخص سفر رهبری در اسلام آبادغرب بازدید بعمل آوردند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آبادغرب گفت:  از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در مجموع 1094 طرح با اعتبار بیش از 48 میلیارد تومان مصوب و به بانکهای عامل معرفی شده است  که از محل مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان برای شهرستان اسلام آباد غرب سرمایه در گردش 795 طرح به میزان 340 میلیارد ریال از سوی بانکهای عامل پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: در مجموع از سال 93 اجرای مصوبات سفر رهبری را شروع کرده ایم و تخصیص 66 پروژه سفر رهبری انجام شده و اکثر پروژه ها  نیز تکمیل شده  و تعدادی هم با پیشرفت فیزیکی بالا به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد:در بحث گازرسانی به روستاها هم  با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال از محل بند "ق"  اعتبارات سفر مقام معظم رهبری،  کارگازرسانی به چندین روستا در شهرستان صورت گرفته و تعدادی هم در دست اقدام قرار دارد.

 

وی در بازدید از اولین پروژه  در محل فنی حرفه ای اسلام آبادغرب گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان  برکات ارزشمندی برای شهرستان به ارمغان آورد و امروز شاهد احداث پروژه های مهم  از مصوبات سفر معظم له در این شهرستان می باشیم.

فرماندار اسلام آباد بیان داشت:   کار احداث دهکده ملی مهارت ازآبانماه سال 93  در زمینی به مساحت 1200 متر مربع آغاز شده  و اعتبار آن 17 میلیارد ریال می باشد و درحال حاضر از پیشرفت فیزیکی 100درصد برخوردار است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، خلیل بسامی مدیر اداره کتابخانه های شهرستان اسلام آبادغرب در تشریح پیشرفت 85 درصدی کار فیزیکی پروژه کتابخانه مرکزی اسلام آبادغرب گفت: پس از عقد قرار داد کار در اواخر سال 93 کار عملیاتی احداث آن از اوایل سال 94  آغاز شده است و اعتبار 34 میلیارد ریالی آن بطور 100 درصد تخصیص یافته است.

 

بسامی با بیان اینکه  این پروژه  تا پایان آبان ماه 1395 تحویل داده می شود، گفت: با بهره برداری از این پروژه سرانه فضای مطالعه برای هر 100 نفر به 2 متر می رسد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در ادامه بازدید ها مهندس بابایی معاون عمرانی فرماندار اسلام آبادغرب در خصوص کلانتری جدید التاسیس مسکن مهر شهید نژادرضایی گفت: این کلانتری با اعتبار 8 میلیارد ریال با زیربنای مفید 1040 متر احداث گردیده و تا پایان مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

همچنین عیسی ترنج معاون اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب در خصوص مجتمع ورزشی مسکن مهر شهید نژادرضایی گفت: این مجموعه در مساحت 12 هزار متر مربع با اعتبار 15 میلیارد ریال در مرداد ماه سال 93 کلنگ زنی شده است که با تخصیص 100 درصدی اعتبار عملیات ساختمانی آن به پایان رسیده است و انشاءالله با تجهیز ترانس برق و سایر ملزومات در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه یک، سوم جمعیت شهر در منطقه شهرستانی متمرکزهستند، افزود: این مجموعه پتانسیل هایی نظیر چمن مصنوعی و فضای زمین تمرینی را دارد که در صورت تجیهز می تواند خدمات مفیدی به علاقمندان بدهد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر پروژه های مورد بازدید خبرنگاران بود که  پیمانکار پروژه در این باره گفت:  این پروژه با 1500 متر زیر بنا  و با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال در سال 93 آغاز به کار کرده است و هم اکنون در مرحله نماکاری است و تا اواخر شهریور95 افتتاح خواهد شد.

 

 در ادامه؛ حمیدرضا بابایی معاون عمرانی فرماندار اسلام آبادغرب در خصوص پروژه مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر که قبلا" افتتاح شده، گفت: این مدرسه در مساحت 4 هزار متر و با زیر بنای مفید 2هزار متر احداث گردیده و در مجموع ساخت و تجهیز 35 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که تجهیز آن توسط وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.

 

شهرام مرادی مدیرعامل مسکن مهر نیز از اختصاص 500 متر مربع زمین جهت احداث پایگاه مقاومت بسیج خبر داد.

مرادی در خصوص مسجد ساخته شده در مسکن مهر گفت: این مسجد با اعتبار تخیص یافته 2میلیارد و 500 میلیون ریال از سفر نیکزاد وزیر دولت پیشین در سال 92 احداث گردیده که بیش از 80 درصد پیشرفت کار داشته و برای تکمیل و ادامه روند ساخت همت مسئولین و خیرین را می طلبد.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آبادغرب درمحل  مسکن مهر شهید نژادرضایی، با تأکید بر رفع مشکل راه دسترسی مسکن مهر و جمع آوری مشاغل کاذب از خیابان های شهر، اظهار داشت: یکی از برکات نظام اسلامی توجه به نقاط محروم جامعه است که تمام جوانب امنیت، ورزش، آموزش و سلامت در این منطقه مد نظر قرار گرفته است.

 

وی افزود: سفر رهبری در سال 90 انجام شده است و تمام تخصیص اعتبار ها در سال 92 به بعد انجام شده است و دولت تدبیر و امید مقید به اطاعت از رهبری و اجرای دستورات معظم له می باشد.

 

کریمی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه های سفر مقام معظم رهبری ایجاد شبکه درمانی (درمانگاه)، مسجد و تجهیز کتابخانه اهدایی خانم میناشی می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها