در بازدید از طرح ها و کارگاه های کوچک اشتغالزایی مطرح شد

فرماندار اسلام آباد غرب :برای جوانان مبتکر و خلاق شهرستان برنامه داریم/دولت از طرح های کاربردی حمایت می کند

کد خبر: 293870
|
10:31 - 1394/09/02
نسخه چاپی
 فرماندار اسلام آباد غرب :برای جوانان مبتکر و خلاق شهرستان برنامه داریم/دولت از طرح های کاربردی حمایت می کند
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در بازدید ی که از طرح های دو جوان مبتکر و نو آور اسلام آبادی گفت: نو آوران این شهرستان را تنها نخواهیم گذاشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب  در بازدید ی که از طرح های دو جوان مبتکر و نو آور اسلام آبادی، از حمایت فرمانداری برای ایجاد و توسعه طرحهای نو آور و با ابتکارات جدید خبر داد و گفت: نو آوران این شهرستان را تنها نخواهیم گذاشت.

 

در ادامه  از طرح تولیدی فیلتر هوای خودرو با مراحل تولید جدید و شوینده رنگهای روغنی در سطوح مختلف بازدید بعمل امد.

 

 

در این بازدید فرماندار شهرستان با بیان اینکه جوانان نو آور و خلاق را تنها نخواهیم گذاشت گفت: برای این عزیزان برنامه داریم و از طریق پرداخت تسهیلات به این عزیزان زمینه توسعه  طرح هایشان را فراهم خواهیم کرد.

 

افشین کریمی گفت: ضمن شناسایی افراد خلاق برایشان هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد و درب این فرمانداری به روی جوانان مبتکر و خلاق باز است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، فرمانداراسلام آبادغرب از دو کارگاه کوچک اشتغالزایی در شهرستان اسلام اباد غرب نیز بازدید بعمل آورد.

 

 

براساس این گزارش با حضور فرمانداراسلام آبادغرب ،معاون برنامه ریزی ،مدیر جهاد کشاورزی و مشاور فرماندار در امور اشتغال از واحد فرآوری زعفران و تولید سیم ظرف شور بازدید بعمل آمد.

 

در این بازدید فرماندار با ابراز خرسندی از فعالیت موثر این دو کارگاه در راستای ایجاد اشتغال جوانان گفت وجود کارگاههای تولیدی کوچک می تواند سهم بسیار مهمی در خودکفایی و اشغال جوانان داشته باشد و دولت از این طرحهای کاربردی حمایت می کند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد