در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس/

نمایشگاه خدماتی درمانی تیپ 181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب برگزار گردید/ویزیت رایگان بیش از 1000 نفر در روز اول

کد خبر: 293462
|
08:48 - 1394/07/08
نسخه چاپی
نمایشگاه خدماتی درمانی تیپ 181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب برگزار گردید/ویزیت رایگان بیش از 1000 نفر در روز اول
اسلام آبادخبر: با حضور امام جمعه، فرماندار ، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین و رسانه های شهرستان نمایشگاه خدماتی درمانی تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی در پارک ملت اسلام آبادغرب افتتاح گردید و تا روز جمعه دایر می باشد.

به گزارشاسلام آبادخبر، با حضورامام جمعه، فرماندار ، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین و رسانه های شهرستان نمایشگاه خدماتی درمانی تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی در پارک ملت اسلام آبادغرب افتتاح گردید.

سرهنگ نوشیر قائمی فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی نیروی زمینی ارتش در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبراظهار داشت: این برنامه در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس به منظور آشنایی مردم با شهدای والامقام ارتش مردمی جمهوری اسلامی ایران و خدمات رسانی به مردم شریف و شهیدپرور اسلام آبادغرب و عشایر غیور منطقه است که مقر تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی نیروی زمینی ارتش دراین شهرستان واقع شده است.

 

سروان زرهی ارتش، جلیلیان دبیر برگزاری نمایشگاه نیز ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص خدمات انجام شده اعم از؛ ویزیت رایگان پزشک، تزریقات، تست فشارخون و قد و وزن و سایر خدمات بهداری گفت: روز گذشته مصادف با آخرین روز دفاع مقدس نمایشگاه دایر شده است و استقبال خوبی از آن بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم از وضعیت سلامت خود خبر ندارند، افزود: بیش از 1000 نفر از مراجعه کنندگان در روز اول ویزیت رایگان و تست فشار خون شده اند و برخی از افراد که فشار خون بالای داشته اند به بیمارستان امام خمینی شهرستان ارجاع داده شده اند.

 

 

گفتنی است، یکی از اقدامات برجسته این نمایشگاه این است که  در کنار عکس شهدا راویان ارتشی با آگاهی کامل خاطراتی از عملیات های انجام شده و نحوه شهادت شهدای تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی را برای بازدید کنندگان روایت می کنند.

 

امام جمعه شهرستان نیز ضمن اظهار رضایت از روند برگزاری این نمایشگاه خدماتی ،  نیروهای مسلح ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی را بازوان قدرتمند ولایت وانقلاب دانست و ازایشان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها