گزارش/در پی انتشار خبر مسمومیت ۲۳ نفر از زائران کربلا در اسلام آباد غرب؛

جزئیات مسمومیت 23 زائر کربلا در خاک عراق و بستری شدن در بیمارستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 292832
|
11:04 - 1394/02/29
نسخه چاپی
جزئیات مسمومیت 23 زائر کربلا در خاک عراق و بستری شدن در بیمارستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: تعداد 23نفر از زائران کربلا بعلت خوردن شام در عراق دچار مسمومیت شده که پس از رسیدن به شهر حمیل،5 نفر از ایشان از طریق فوریت های پزشکی به بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب منتقل شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر روابط عمومی مرکز فوریت پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت غذایی ۲۳ نفر از زائران کربلا در حوالی شهرستان اسلام آباد غرب خبر داده بود.

 

در همین رابطه دکتر حمید رضا بیگرضایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر، اظهار داشت:تعداد 23نفر از زائران کربلا بعلت خوردن شام در عراق دچار مسمومیت شده که پس از رسیدن به شهر حمیل،5 نفر از ایشان از طریق فوریت های پزشکی شهرستان به بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب منتقل شده اند.

 

وی افزود: این زائرین گرامی در خاک عراق  بعلت مصرف غذای سرد و مانده مسموم شده اند و مسمومیت آنها مربوط به صرف غذا در اسلام آبادغرب و دیگر شهرهای ایران نبوده است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، با توجه به  تشکیل پرونده اورژانس بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب بر اساس اظهارات زائرین کربلا از که از استان خراسان رضوی بودند ، مسئولین کاروان در کاظمین برای زائرین غذا پخت نموده ولی این غذا در حوالی مرز مهران در خاک عراق به ایشان داده شده است که بعلت سرد شدن و ماندگاری غذا باعث مسمومیت این مسافران شده است.

 

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تایید خبر فوق به خبر نگاراسلام آباد خبرگفت: در ساعت دو و ۳۸ دقیقه بامداد امروز طی تماس اتوبوس حامل زائران کربلا که به حوالی شهر حمیل رسیده بودند، آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان سریعا" به محل اعزام شده و 5 نفر از زائرین بدحال که حالت تهوع شدید و استفراغ داشته اند به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل نموده است.

 

وی افزود: 18 نفر مابقی مسافران شخصا" با اتوبوس به بیمارستان مراجعه نمودند که مورد درمان سرپایی قرار گرفتند و 5 نفری که مسمومیت شدید داشتند پس از بستری شدن و درمان کامل صبح امروز از بیمارستان مرخص شده اند.

 

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد